Sunday, October 6, 2013

Review: Kozmetika Kancilja - COCONUT multi-purpose cream & body oil :)


Hello everyone! New post from UniqaPoly :) Well this one will be only in Slovenian, sorry guys :) Todays review is of two products for body care that I have recieved as "CHIC ambasadorka" from slovenian web store Click2Chic :) They are both from a brand called Kozmetika Kancilja, which is our Slovenian brand, made by a company called Technochem d.o.o. from Ribnica. Here's also a link to their page, but it's only in slovene, english and croatian :)

Pozdravljeni na blogu UniqaPoly! Danes vam predstavljam izdelka Kozmetike Kancilje, natančneje gre za univerzalno kremo in olje za telo Kokos :)

Najprej bi vam rada predstavila kremo za telo :) Embalaža je preprosta, okrogli lonček, z pokrovom na navoj. Vsebuje 150 ml izdelka :) Uporaba: kremo po kopanju ali tuširanju enakomerno nanesite na telo in jo z rahlimi gibi vtrite. ;) Vsaj tako je navedeno na embalaži :) 

Sam izdelek je bele barve in rahlo diši po kokosu. Vonj ni invaziven ampak nežen, tako da ustreza širšemu krogu porabnikov. Jaz dejansko vonjam še nekaj poleg kokosa, ne vem kaj, mogoče malo na sladko pa še nekaj... mogoče bi komu znala tale krema celo smrdeti...

Tekstura kreme je super, ravno prav gosta, vendar se vseeno lepo razmaže. Ne pušča nobenih belih sledi, poleg tega pa se tudi kar hitro vpija in posuši, tako da ne pušča mastnega filma na oblekah :)

Učinek na kožo pa je vsaj pri meni kar pozitiven. Uporabljam jo predvsem po nogah, namreč te potrebujejo hranljivo kremo saj imam tam kar suho kožo. Uporabljam jo tudi na rokah in sem kar zadovoljna z njo :) Ob redni uporabi mi kožo lepo nahrani, povrhnjica ni več tako suha, koža je na otip mehka in gladka. Tudi izgled kože je boljši, namreč prav vidi se razliko med prej in sedaj, se mi zdi da zgleda bolj gladko, brez suhih delov...





Nadaljujem s kokosovim oljem :) Embalaža je prozorna plastična steklenička, na pumpico :) To je super, ker je tako veliko lažje dozirati in uporabljati olje. Dobite 200 ml izdelka, za katerega je navedeno, da gre za olje za nego obraza in telesa z vitaminom E in oljem kalendule. Na embalaži imate tudi kratko predstavitev izdelka, kjer piše, da kokosovo olje vsebuje koži potrebne maščobe, vitamine in minerale. Hitro in dobro prodira v kožo, jo ohranja prožno ter preprečuje njeno izsušitev. Zaradi svojih lastnosti je kokosovo olje čudovito negovalno olje za obraz, telo in lase. Je vodoobstojno olje, bogato z vitaminom E, izvlečkom kokosa, oljem kalendule in jojobe, ki hranita in vlažita kožo. Koža postane svilnato mehka, lasem pa daje naraven lesk. Navodila za uporabo: kokosovo olje nanesemo na kožo ali lase in ga z nežnimi gibi vtremo v kožo ali lasišče. Lahko ga uporabimo tudi kot masažno olje. 

Sama sem ga preizkusila predvsem na koži, torej noge in pa roke, trup, kot masažno olje pa tudi kot odstranjevalec make-upa. :) Najbolje se je obnesel predvsem na nogah, ker sem ga tam ravno največ uporabljala :) Enostavno posprejaš po nogah, seveda pazljivo, da ni prehitro preveč olja, narahlo razmažem in počakam par minut da se vpije. :) Glede na to, da gre za olje se dokaj hitro vpija v kožo, vendar ga krema vseeno prehiti in jo raje uporabljam tudi iz tega razloga :) Vonj je podoben kot pri kremi, vendar tudi ta ni močen in invaziven, bolj se mi zdi še bolj blag od kreme in tudi ni tako izrazit po kokosu. Vseeno pusti rahlo masten občutek na koži, ampak tako pač je, je le olje, in to je za pričakovati. Mene sicer toliko ne moti, ampak se nekako raje namažem s kremo.. Niti ne znam razložiti zakaj mi je krema toliko bolj všeč od olja.  Če ga primerjam z oljem od Hawaiian Tropic, se mi zdi da je drugi bolj močan po vonju in se tudi še težje vpija v kožo, poleg tega pa nima pumpice in seveda zmeraj malo poteče po steklenički. 

Kot odstranjevalec make upa sem ga uporabila, ker sem nekje brala da je je kar dober odstranjevalec... in tale pač ni bil mišljen za to nalogo. Navadno kokosovo olje, namenjeno za prehrano je kar ustrezalo, ampak tole pa ne. Mislim sem odstranila make -up, ampak je bilo potrebnih več potegov, pa maskare mi ni lepo odstranil. Drugače mi ni dražil kože, okoli oči sem imela po uporabi še bolj mehko kožo, tudi po telesu se je zelo izkazal in mi res lepo navlaži kožo. Dostikrat kar pozabim na to, in ko se spomnim da bi se namazala je ravno 5 min pred spanjem... tako da se potem raje odločim za kremo, ker vem da se bo hitreje vpila, olje pa vseeno potrebuje malenkost dlje ... 

Drugače pa vsi, ki imate problematično kožo, mastno kožo, kožo, ki je nagnjena k izbruhom mozoljev zaradi komedogenih sestavin - kokosovo olje res ni najboljša izbira za vas, ker pač takim osebam zna naresti še več mozoljčkov. Tako da za obraz ga tudi jaz ne bom več uporabljala, za vsak slučaj, za telo pa definitivno ;)





Če povzamem - nista močno parfumirana, vsaj ne vonja se tako zelo močan vonj ( kot recimo pri losjonu za telo od Balee s kokosom in shea maslom). Oba se hitro vpijata v kožo, vendar krema hitreje kot olje ;) Oba dobro navlažita kožo, ob redni uporabi je res mehka in gladka :) Za res zelo suho kožo in občutljivo nisem prepričana da bi tole zadostovalo, mislim da bi v takem primeru bilo bolje izbrati kokosovo olje, ki je namenjeno za prehrano. Sama imam Cobio in je res močan vonj, veliko bolj kot tukaj v tem olju ali kremi :) Definitivno priporočam vsem ki imate radi vonj po kokosu, vendar ne želite premočno parfumiranih izdelkov :) Super za vse, ki si želite vonja po poletju tudi v jesenskih in zimskih mesecih :)

Thanks for reading!

Love, UniqaPoly

2 comments:

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)