Tuesday, April 1, 2014

Spring/Summer Nail Polish Trends 2014 :)))



Spring time! Showing  some ideas for nail polishes.... ;))) 

First row: Catrice - Ultimate Nail Lacquer in shades 01 Fuchsiarama and 05 Earnie&Birdy, Essence - Colour&go in shade 170 beijos de brazil, Maybelline - Color Show in shade 051 Taupe on Trend, Models Own - in shade Beth's Blue and Beach Party (second row)

Second row: L'Oreal Paris - in shade Pearle De Jade, O.P.I. - Nail lacquer in shade Where Did Suzi Man-go?, Revlon - Scented nail enemal in shade Bordeaux, ArtDeco - Ceramic Nail Lacquer in shade Rose Taboo :)

Which trends are your favourite? I have my eyes on L'Oreal's Pearle De Jade ;)

Love, UniqaPoly


4 comments:

  1. Jaz sem trenutno v holo/neon obdobju. Verjetno bo poleti še vedno tako, holoti bodo na soncu izgledali izjemno, neone pa itak nosim celo leto. :D Mi je pa všeč tvoja izbira. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, jaz sama se ponavadi ne poslužujem tako svetlih odtenkov, če pa že potem bolj kaj nežnega, taupe in pa morda letos celo kaj v minty, svetlo modrem :)

      Delete
  2. Na nohtih imam trenutno zelo živo svetlo rumeno - od Avona Lemon Sugar, en mojih najlepših odtenkov:) Tvoj celoten izbor mi je všeč, sem pa trenutno jaz večinoma na nekih živih odtenkih, kot da bi že bilo poletje:) Pa kakšen pastelni se tudi najde vmes:)

    ReplyDelete
  3. Tudi meni je všeč tvoja izbira, ko sem imela še lepe notke sem ful rada nosila živce barve, velikokrat sem mela rdeče in roza, poleti zelo rada neončke. Zdej mam trenutno bolj boge nohtke pa mam samo utrjevalec.

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)