Friday, September 26, 2014

Review: Makeup Revolution & I Heart Makeup :)


Pozdravljeni! Še ena ocena Makeup Revolution izdelkov :) Tokrat se pridružuje še I Heart Makeup z Wow! gloss-om :) Tudi ta dva izdelka sem prejela z Ličila.si v test :) Moram priznati da sta moja najljubša izdelka od vseh, ki sem jih prejela :) Že tako sem velika ljubiteljica izdelkov za ustnice.. od balzamov, glosov, stain-ov, šmink.. vse obožujem in vse rada testiram :)

V test sem prejela Makeup Revolution London  Amazing Sheer lipgloss v odtenku Hush Hush in pa I Heart Makeup Wow! gloss v odtenku  Naked all day. S klikom na imena odtenkov boste prišli na stran Ličila.si. Cena Hush Hush je 1,95e, kar je zelo primerljivo z drugima dvema popularnima znamkama v Sloveniji , Essence in Catrice ( no predvsem z Essence, katerih glosi stanejo nekje 1 do 2e, odvisno od linije). Cena Naked all day pa je bolj primerljiva z Catrice glosi, 3,95e, vendar še vedno čisto privoščljiva.


Embalaža za Hush Hush je precej enostavna plastična tubica, z plastičnim aplikatorjem, izdelek dozirate na potisk, klasičen črn pokrovček na navoj. Edino kar pazite je to, da izdelka ne stiskate preveč ko je zaprt. Jaz sem uspela embalažo malo počiti tam kjer je navoj, ker sem nezavedno stiskala glos v rokah ko sem se nekaj pogovarjala in ko sem odvila pokrovček je glos polzel čez in okoli. Drugače glede na to da je poceni embalaža je čisto v redu, samo ja, ne ga preveč stiskat.

Embalaža za Wow! gloss-a je precej boljša, bolj trdna in vzdržljiva, gre za klasičen gloss aplikator gobico na palčki. Posebnost tele embalaže je v tem, da je glos sploščen  in zato zelo širok. Mišljeno je, da vam takšna emblaža omogoča lažji prenos, predvsem v kakšnem žepu. Je tudi zelo kratek za glos, tako da ga lahko stisnete tudi v najmanjše žepe torbice, hlač ali jakne.  Če primerjam z recimo Essence ali Catrice glossi, mi tale emblaža deluje precej bolj trdna. Koliko je komu lepa je pa drugo vprašanje, meni osebno ni preveč atraktivna.


Konsistenca Makeup revolution glosa je precej gosta, kremasta, pigmentiranost pa zelo lahka. V tubi zgleda izdelek bolj roza kot dejansko izgleda na ustnicah. Nanešen deluje bolj kot kak prozoren glos, vendar malo barve se vseeno vidi, torej spominja bolj na kakšen obarvani balzam. Na sliki je najprej od leve proti desni Naked all day in poleg Hush Hush. Obstojnost je bolj slaba, kot pač kakšen obarvani balzam, kakšno uro, mogoče dve še zdrži. Ne izsušuje ustnic, ne iritira kože, po povzroča kakšnih izpuščajev. Občutek po nanosu je prijeten in lahek, nimam občutka sploh da sem kaj nanesla. Ni lepljive teksture, kar je zelo pohvalno za cenovno tako ugoden izdelek. Ima lahek sladkast vonj, nič motečega.

Wow! glos ima bolj tekočo konsistenco v primerjavi z Makeup revolution glosom, vendar tu nanos olajša aplikator. Odtenek je kar dobro pigmentiran, ampak na ustnicah izgleda bolj naravno kot v embalaži. Je naraven "nude " odtenek, ampak z rahlim pridihom roza barve, tako da na ustnicah deluje bolj naravno in ne čisto "nude". Obstojnost je malo boljša kot Makeup revolution glos, nekje 2 ure je brez problema potem pa se ga že ne vidi več nikjer. Tudi s tem nisem imela nobenih težav z ustnicami, ne izsušuje, ni izpuščajev, ni lepljiv se pa malo čuti bolj da je nekaj na ustnicah, vendar nič motečega. Jaz osebno ne zaznam nobenega vonja.

Težko rečem kateri mi je bolj všeč, vendar pa moram reči da so me do sedaj od vseh poslanih izdelkov najbolj navduševali ravno izdelki za ustnice, ostalo niti ne toliko. Priporočam oboje, v kolikor imate radi glose za ustnice :) 

Še enkrat najlepša hvala Ličila.si za izdelke ;)


Love, UniqaPoly

2 comments:

  1. Sploh nisem pomislila, da je oblika Wow glosa taka za lažje prenašanje po žepih:) Zelo priročno pa tudi odtenek mi je lep:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, jaz tudi ne, sem prebrala na spletu... Odtenek je res zelo fajn za vsak dan oz. za ljubiteljice nude barv :)

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)