Friday, September 26, 2014

Review: Makeup Revolution - Pure Pigments:)


Pozdravljeni! Končno spet ocena, tole sem dolžna že kar nekaj časa. Z Ličila.si sem prejela kar nekaj Makeup Revolution izdelkov za poskusit, pa sem šele sedaj prišla do časa da jih ocenim tudi na blogu.

Prejela sem Pure pigments, senčila v prahu, torej v obliki  pigmenta. Prejela sem naslednje odtenke Frolic, Vitality in Frenzy.  Na Ličila.si jih najdete že za 1,95e. S klikom na imena senčil boste prišli direktno do povezave, na strani pa si lahko ogledate še druge odtenke, jih je kar precej.


Embalaža je zelo enostavna, malo bolj visoka kot so bili na primer Essence pigmentki, plastika s črnim pokrovčkom. Ko odvijete pokrovček morate biti malo pazljivi, ker se vam pigment lahko vsuje ven. V posameznem lončku je 1.5 grama izdelka, rok uporabe pa naj bi bil 12 mesecev. 

Pigmente lahko nanašate z suhim čopičem ali z mokrim, lahko jih uporabite kot senčilo za veke ali zmešate v doma narejeni lip gloss ali šminko, če odtenek ni preveč bleščičast ga lahko uporabite tudi kot bronzer ali redčilo za lica. Jaz osebno sem te tri odtenke uporabljala samo kot senčila za veke.

Prva barva na sliki z swatchi  je Frenzy, močna in udarna roza, meni osebno se zdi celo bolj primerna za kak glos ali šminko, tudi vsebuje malo bleščičastih delcev ampak od treh odtenkov še najmanj. Drugi odtenek je Frolic, gre za svetlo, nežno roza barvo z srebrnim odsevom. Tretja barva pa se imenuje Vitality in v lončku zgleda svetlo siva, dejansko pa pride zelo svetla srebrna, na koži deluje kar malo bolj transparentna. Od vseh je tale najbolj bleščičasta.

Sama sem največ uporabljala odtenek Vitality, največkrat za notranje kotičke, da sem posvetlila celotni look, ali pa sem si z njim pomagala  dobro prekriti in popraviti prehode med sorodnimi odtenki. Drugi najbolj uporabljeni odtenek je Frolic, ravno tak nežen roza da paše v kombinaciji z rjavimi ali sivimi odtenki za vsakodnevni look kadarkoli.  Sama sicer ne uporabljam veliko tako živih odtenkov, tako da sem tega poskušala uporabiti čim večkrat. Navadno sem ga nanesla prvega na veko, kot podlago in potem gradila look na tem.

Pigmenti so zelo mehki, občutek je zelo tak satenast. Pigmentiranost je pri vseh zelo dobra, morda bi edino izpostavila, da sem pri Vitality upala da bo malo bolj siva, ne toliko srebrna. Obstojnost je na mojih mastnih vekah nekaj srednjega, potrebovala sem tudi podlago. Trenutno uporabljam Essence I love stage podlago. Načeloma nisem imela problemov z obstojnostjo razen na kakšne res zelo vroče dneve poleti, k sreči pa teh ni bilo veliko. Nekje 5 ur je vse stalo na mesto, to se mi zdi da je bil nekako maksimum, potem pa se je že poznalo, da pigment bledi. 

Načeloma ne uporabljam senčil v pigmentu, raje imam klasična senčila ali pa "baked" senčila, tudi kremna mi pogosto ne ustrezajo najbolje. Moram reči, da moje edine izkušnje z pigmenti so bile poleg Makeup Revolution, še znamke Essence in NYX. Tole je precej primerljivo z NYX kvaliteto in se mi zdi da kar boljše kot Essence pigmenti ( ti niso več v prodaji).

Upam da vam tale ocena kaj prav pride, sama sem mnenja, da glede na ceno je izdelek kar v redu, sploh če radi uporabljate senčila v obliki pigmenta. Sama ne vem če bi še kdaj kakšnega kupila ali testirala, čeprav barvni izbor je kar pester in so med njimi tudi drugi odtenki, ki mi delujejo zanimivi.

Najlepša hvala še enkrat Ličila.si za izdelke ;)


 Love, UniqaPoly

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)