Sunday, September 28, 2014

Review: Oriflame - Giordani Gold - CC Cream SPF 35


Pozdravljeni! Še ena ocena, ki se jo spravljam napisati že zelo dolgo... V test sem prejela Oriflame Giordani Gold  CC Cream podlago, ki sem jo z veseljem uporabljala zadnja dva meseca.

Na voljo je še vedno v trenutnem Oriflame katalogu, drugače pa si lahko več podatkov ogledate tukaj. Redna cena izdelka je 20,90e, trenutno pa lahko CC kremo kupite malo ceneje, za 14,99e.

Embalaža je zelo lepa, značilno za Giordani Gold izdelke. Najprej imate zlato škatlico, na kateri so navedene sestavine, opis izdelka, potem pa vas notri čaka zloženka in izdelek. Zloženko se kar splača prebrati, saj drugače ne bi vedela, da se tole kremo uporablja brez podlage. Vam bom kar pretipkala vse : Giordani Gold CC krema z zf35 Vse-v-enem rešitev za ličenje, ki skrije nepravilnosti, posvetli kožo ter poskrbi za takojšen, popoln ten in ščiti pred nastajajočimi znaki staranja. GG CC krema vsebuje lahkotno formulo z zf 35, ki vsebuje UVA/UVB filtre, ki kožo ščitijo pred neželenim nastankom posledic sončenja. S patentirano tehnologijo posvetljevanja, ekskluzivno pri Oriflam. Patentirana tehnologija proti staranju: moč ji dajejo aktivne sestavine, ki s časom izboljšajo čistost kože in njen sijaj. Kako se nanaša: uporabljajte jo samo, kot kombinacijo tekočega pudra in kreme. Če imate suho kožo, najprej nanesite vašo vlažilno kremo.

Torej  notri v škatlici vas čaka tubica v nežnem odtenku s črnim pokrovčkom na navoj, izdelek se enostavno stiska ven, kar mi je všeč, saj tako ni nobenega odvečnega kontakta prstov z preostalo količino izdelka in razširjanja bakterij iz rok. V tubici prejmete 40 ml izdelka, predvideni rok uporabe pa je 12 mesecev.


Na voljo imate dva različna odtenka, Light in Natural, sama sem v test prejela prvega, svetlejšega. To se mi zdi kar resna pomanjkljivost tega izdelka, ker bi res lahko ponudili večji izbor odtenkov. K sreči mi odtenek Light ustreza brez problemov. Ko ga stisnete ven iz tube zgleda kar precej bolj rjavkast, ko pa se nanese in razmaže pa je veliko bolj svetel in mi veliko bolj ustreza.


Torej izdelek sem večinoma uporabljala v poznem poletju in v prehodu v zgodnjo jesen, kar je letos v bistvu že nekako bilo celo poletje, saj pravega sonca niti ni bilo. Z rednejšo uporabo sem začela v zadnjih dveh tednih avgusta in prvih dveh tednih septembra. Do sedaj sem ga porabila nekje polovico, kar se mi zdi v redu, glede na to da sem ga res uporabljala skoraj čisto vsak dan. Načeloma je večina podobnih izdelkov notri maksimalno 30 ml, tukaj pa je malo več, 40 ml in vam ena tubica zdrži malo dlje.

Sama imam masten tip kože z mozoljčki in razširjenimi porami, tako da sem sledila navodilom za nanos in sem kremo nanašala brez podlage. Umila sem si obraz, šla čez z tonikom in potem direktno dala CC kremo. Nekje ena debela kapljica je kar dovolj za cel obraz. Nanos je hiter in enostaven, večinoma sem nanašala direktno s prsti, mi je pa navadno uspel lepši nanos s čopičem Ebelin ( za puder in korektor, izgleda kot kak "stippling brush", v redni ponudbi v DM trgovinah).

Priznam, da mi na začetku izdelek ni bil najbolj všeč, nekako mi ni bilo všeč kako je moja koža izgledala  po nanosu. Mokra, sijoča, izdelek je hotel steči v pore in prvih par minut res izgleda precej klavrno. Potem pa sem se navadila in sem ga začela uporabljati vsak dan. Pri tem izdelku morate počakati vsaj nekje 3 do 5 min, da se lepo vsede in potem vaša koža izgleda veliko boljše. Zaradi mastne in svetleče kože vedno dam povrhu še puder v kamnu z matirajočim učinkom. Navadno sem ga uporabljala v kombinaciji z Bourjois Healthy Balance v najsvetlejšem odtenku ali pa Catrice All about matt v 01 Transparent. Oboje se obnese zelo dobro in potem koža izgleda čisto v redu, nič več mastna in svetleča in kot da se mi podlaga cedi z obraza dol. Obstojnost izdelka je  nekje srednja, za cel dan ravno ni, vsaj za masten tip kože ne, je pa brez problemov zdržala vsaj nekje 4 ure. Ker imam mastno kožo in ker so bili nekateri dnevi vseeno vroči sem se pričela kar hitro svetit in so bili potrebni popravki že po dveh urah.

No ko sem se na izdelek navadila in sem si naredila en sistem nanašanja mi je tale krema postala zelo všeč. Enostavna in hitra za uporabo, nobenih podlag in krem pod podlago, kar mi je zelo všeč, ker se čas nanašanja makeup-a zjutraj precej skrajša. Nisem opazila nobenih težav z močnim soncem, tako da spf 35 definitivno deluje ;) Tudi nisem imela nobenih težav z samim izdelkom, ni mi povzročal iritacij, kožnih problemov, mozoljčkov in podobnega.  Plus je tudi zelo prijeten vonj, ne vem kako ga opisati, vonj po kozmetiki, rahlo svež in cvetličen. Izdelek bi z veseljem ponovno kupila, saj mi je dejansko postal zelo všeč in tudi končni izgled obraza. Deluje zelo naravno, kot da ne bi imela nič na obrazu, pa vendar izenači ten, rahlo prekrije in neguje hkrati. V kolikor želite močno prekrivnost tole ne bo za vas, žal. Prekrivnost pri tej CC kremi je največ rahla do srednja, tako da bo bolj ustrezala osebam z lepo poltjo. Sama imam precej kožnih težav, pa mi je vseeno tole bilo zelo všeč uporabljati ker ne izgleda in deluje na obrazu kot puder, ampak res kot krema in veliko bolj lahkotno in poletno.

V navodilih navedene obljube o posvetljevanju.. nisem čisto prepričana na kaj naj bi se to nanašalo - na pigmentne pike po obrazu, na ten na splošno? Sama nisem opazila nobenih sprememb, mogoče bi morala izdelek uporabljati še dlje. O izboljšanju čistosti kože - hmmm, mogoče malo, samo si ne upam trdit da je to posledica tele kreme in ne morda kakšnega drugega izdelka, ki sem ga uporabljala v zadnjem času.

Tako, upam da vam tale ocena kaj pomaga :) Najlepša hvala še enkrat Oriflame za izdelek, sem zelo vesela, da sem ga lahko testirala :)




Love, UniqaPoly

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)