Saturday, November 1, 2014

Ocena: Kozmetika Afrodita - Hyaluron linija in Coconut Milk linija


 Pozdravljeni! Na vrsti je ocena novih izdelkov znamke Kozmetika Afrodita :) V test sem prejela štiri izdelke, linijo Coconut Milk in Hyaluron. Razvajanje z izdelki mi je omogočila Kozmetika Afrodita Slovenija ;) Novi izdelki so sicer na tržišču že nekaj časa, nekje od konca avgusta naprej. Na voljo imate dva nova losjona za telo in tri nove vonje tuš gelov ( tretji, ki ga jaz nisem testirala je Mango). Ker imam pogosto suho kožo po telesu sta se mi obe kolekciji zdeli zanimivi, tako kokos, ki je pač seveda kokos (le kako si nebi želela tega??:P) kot tudi hyaluron kolekcija, ki naj bi pomagala pri vlažnosti kože.  Priznam, da sem vonje povonjala že v trgovini in so mi bile obe liniji všeč, tako da sem zelo vesela, da sem lahko sprobala obe. Oceno izdelkov sem združila v eno malo daljšo objavo. 

Najprej se bom lotila ocene kolekcije Coconut Milk. Kozmetika Afrodita o negovalnem mleku za telo (250ml) pravi, da ponuja 24urno nego brez parabenov, parafinov in silikonov. Izdelek je primeren za tiste, ki imate radi sladke negovalne rituale. Z izvlečki kokosa izdelek omogoča 24 urno intenzivno nego ter omogoča preprečevati njeno prezgodnje staranje. Seveda ne gre pozabiti na zapeljivi vonj kokosa. Moram se strinjati, da tale vonj je res uzjemno lep in prijeten, ne pretirano umeten ali sladkoben ampak bolj nežen. Morda bo vonj koga spominjal tudi malenkost na vanilijo. Mleko ni mastno, ampak ima ravno pravšnjo konsistenco, je ravno prav gosto, da se lepo razmaže in ne pušča nobenih sledov na koži ali oblačilih. Na meni se zelo hitro vpije v kožo kar mi je zelo všeč in pusti kožo res prijetno mehko in navlaženo.  Kremni gel za prhanje (250ml) je ravno tako omamno dišeč, vendar zopet ne pretirano močno. Tuš gel je res ravno pravšnje konsistence, da imam občutek da je kot kakšno kokosovo mleko, res ravno prave, lepo se razmaže in enostavno spere.  Koža mi ne diši dolgo po tuširanju, morda kakšne pol urce, kar je v bistvu dober znak - ni pretirane količine kemije v izdelku, ki bi omogočal, da vam koža diši še zelo dolgo. Embalažo ločite od mleka po tem, da je embalaža tuš gela prosojna. Tudi kremni gel naj bi bil brez parabenov, parafinov in silikonov, ter naj bi imel koži prijazen pH.

Opis izdelka - Coconut Milk negovalno mleko za telo
Sestavine - Coconut Milk negovalno mleko za telo
Opis izdelka - Coconut Milk kremni gel za prhanje
Sestavine - Coconut Milk kremni gel za prhanje


In še druga linija, Hyaluron, kjer sem tudi testirala gel za prhanje in vlažilni losjon za telo. Tudi Hyaluron gel za prhanje naj bi bil brez parabenov, parafinov in silikonov ter imel koži prijazen pH. Ponuja nežno čiščenje in vlažilno nego hkrati. Vsebuje 100% naravno hialuronsko kislino, ki kožo izdatno vlaži in pomaga preprečevati njeno izsuševanje. Gel je svetlo turkizno, zelenkaste barve, veliko bolj tekoč kot kremni gel linije Coconut Milk. Ima nežen, unikaten vonj, rahlo parfumast vonj, ampak nič premočnega. Po tuširanju se nič več ne vonja na koži, tako da je zelo nežen in nežno očisti. Pusti zelo mehak občutek že takoj po tuširanju, ampak težko rečem da je boljši ali slabši kot iz linije Coconut Milk. Mislim, da sta zelo primerljiva in da gre tu bolj zato ali si želite še malo bolj izdatne vlažilne nege ali ne, oziroma koliko vam je pomembno da po tuširanju še dolgo dišite oz. ali uporabljate samo izdelke, ki so nežni in ne pretirano parfumirani. Kot gel za prhanje nisem opazila, da bi mi pustil neke vidnejše posledice na koži kar se tiče vlaženja, ampak mi je vseeno všeč občutek na koži. Nič ne irritira in ne povzroča kakšnih mozoljčkov ali podobnega. Vlažilni losjon za telo je tudi brez parabenov, parafinov ali BHT, ponaša pa se z nemastno, hitro vpijajočo formulo. 100% naravna hialuronska kislina omogoča, omogoča da izdelek v globljih plasteh kože učinkuje z ekstremno močjo vlaženja. Posledično naj bi redna uporaba izboljšala čvrstost in elastičnost kože. Losjon omogoča takojšnje oblačenje, saj se izjemno hitro vpija. Tekstura losjona je nekje med tekočo in gosto, nagiba se bolj k tekočemu. Losjon je res zelo lahek in se hitro vpija, zelo primeren za takrat ko se vam mudi ali pa ste utrujeni in bi radi šli čimprej spat. Ni masten, kar seveda doprinese k hitremu vpijanju. Je vlažilen, vendar tako kot losjon iz linije Coconut Milk, ni najbolj primeren za osebe z res izjemno suho kožo, ker se mi zdi, da bo premalo vlažilen. Naredi res zelo mehko kožo in ga je prijetno uporabljati. 


Opis izdelka -  Hyaluron losjon za telo
Sestavine - Hyaluron losjon za telo
Opis izdelka - Hyaluron gel za prhanje
Sestavine - Hyaluron gel za prhanje


Coconut Milk linija, desno gel za prhanje in levo mleko za telo
Hyaluron gel za prhanje desno in vlažilni losjon za telo levo
Osebno mi je bolj všeč Coconut Milk kolekcija, predvsem tuš gel, ker je res izjemno mehek in pusti mehko kožo, plus seveda kokosov vonj. Drugače pa sta obe kolekciji precej dobri in se na normalno do mešani koži obnašata super, za res izredno suho kožo pa se mi zdi da nobena od teh dveh ne bi bila dovolj.
 Izdelki so na voljo v večini slovenskih drogerij, cene pa se gibljejo od 2 do 3,50 evrov. Še enkrat najlepša hvala Kozmetiki Afroditi za izdelke :)


Love, UniqaPoly

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)