Wednesday, February 18, 2015

Ocena: Oriflame Eclat Femme EdT


Pozdravljeni! Danes ocenjujem toaletno vodico (eau de toilette) Eclat Femme. Parfumček sem prejela v test s strani Oriflame Slovenija, najdete pa ga tudi na naslednji povezavi in v trenutno aktualnem katalogu na strani 11. :)

Kaj o izdelku pravi Oriflame: "Cvet jasmina, cenjen zaradi svoje nežne lepote in moči, je srce in duša tega izjemnega vonja. Jasmin je bil izbran zaradi svojega neverjetnega sijaja in plemenitega vonja ter vzgojen v hiši odličnih dišav v francoskem Grassu." 

Embalaža&cena: V elegantni črni škatlici z zlatim napisom se skriva klasična steklenička z ravno tako zlatim napisom ter zlatim pokrovčkom. Deluje enostavno, vendar vseeno lepo in klasično. V steklenički prejmete 50 ml parfuma. Redna cena izdelka je 32,90e, v trenutnem katalogu pa ga lahko kupite za 19,99e.


 Slika sestavin :)


Vonj: Je cvetličen, vendar nežen. Nežno diši po jasminu, z rahlim pudrastim vonjem (kot vonj kakšnih starih pudrov za obraz, ki so vsi imeli tisti klasični vonj po kozmetiki) in deluje zelo ženstveno in elegantno. Spominja me na parfum iz 90 let, nekaj podobnega sem vonjala že ko sem bila majhna, nekje leta 1995/6, ampak se seveda ne spomnim na kom in kateri parfum je tisto bil, vendar me res zelo spominja na nek tak klasičen vonj. Deluje mi zelo vsestranski parfum, ki bi ustrezal tako mlajši kot starejši dami, seveda v kolikor so ji všeč cvetlični vonji. Parfum ni niti malo sladkast, tako da za ljubiteljice sladkih in vanilijastih vonjev tole žal ne bo odgovarjalo. 

Obstojnost: Parfum se obdrži zelo dobro, na sebi ga vonjam še ure po nanosu, seveda pa si ga rada nanesem tudi malo na oblačila. Opazila sem, da na meni potrebuje nekje 5 do 10 minut, da se res lepo razvije. Ko sem ga najprej takoj prvič povonjala mi ni bil všeč, ker se ni še čisto odprl in razvil.


 Splošni vtis: Klasičen in vsestranski cvetlični vonj, primeren za tako vsakodnevne opravke kot za kakšno posebno priložnost. Zdi se mi zelo dobra ideja tudi za kakšno darilo, sploh ker je res tak vonj, da bi lahko bil všeč zelo širokemu krogu ljudi, no razen če veste, da ne marajo cvetličnih vonjev. Super mi je tudi da je precej obstojen, glede na to, da je EdT in da ga je 50 ml, ker navadno je že 30 ml nekje malo nad 30 evri. Plus mi je tudi lepa in elegantna embalaža, čisto preprosta in čisto nič kičasta. :)

Ste že poskusili kak parfum od Oriflame? Mi kakšnega priporočate?

Love, UniqaPoly

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)