Tuesday, February 17, 2015

Ocena: Oriflame The ONE Lip Spa Care balzam za ustnice



Pozdravljeni! Tokrat predstavljam izdelek za ustnice znamke Oriflame Slovenija, gre pa za novi izdelek z imenom The ONE Lip Spa Care Lip Balm. V test sem prejela izdelek v odtenku Nude, na voljo pa so trije odtenki: Transparent, Nude in Natural Pink.

Oriflame je o izdelku zapisal: "Pravi balzam za vaše ustnice! Zelo vlažilen balzam za ustnice z dvojnim jedrom, ZF 8 in kančkom barve. Navlaži in zaščiti ustnice - za mehko udobje, ki traja. Z AquaCare vlažilnim kompleksom, oljem oljne repice in oljem šipkovih pešk."


Če poenostavim, gre torej za neke vrste obarvani balzam za ustnice v obliki šminke :P 

Embalaža: Enostavna bela škatlica nato pa v enaki beli-srebrni kombinaciji plastična embalaža na navoj. Vsebuje 1,7g izdelka. Zapira se lepo in tesno, je primerna za v torbico saj se vam ne bo odprla in razmazala.

Tekstura in nanos: Balzam je precej kremen in se nanaša bolj kot kakšna šminka, če primerjam z recimo Labello balzami so tisti veliko manj kremni. Nanaša se enostavno in hitro, nanos je enakomeren in prekriven z enim samim potegom. Občutek na ustnicah je prijeten in mehek, 

Vonj in barva: Izdelek ima rahel sadni vonj, vendar je ta prijeten in se ga voha še nekaj časa po nanosu, potem pa čisto izgine. Barva je bolj kot naravna, "nude", vsaj na meni, nežno roza. Prijetna in nevsiljiva barva za vsak dan, sploh za takrat ko ne želite nositi izrazite šminke ali pa če sploh ne marate šmink in vam je všeč le rahel poudarek na ustnicah. 

Učinek: Balzam ustnicam podari polen izgled, jih navlaži in neguje. Na meni se mi včasih zdi da ima celo kar malo "plumping effect". Zaenkrat se moje ustnice še niso preveč navadile na izdelek in jim ta nudi dovolj vlage, da te ostanejo cele in ne razpokajo ali se luščijo cel dan. To mi je res super, ker navadno imam s sabo par različnih balzamov in poskušam najti neko kombinacijo izdelkov, ki bi res delovali, tole pa samo po sebi nalogo čisto dobro opravi, velik plus pa je tudi, da mi ni potrebno nositi s sabo več izdelkov. In predvsem mi je všeč da je odtenek dovolj nežen, da za nanos ali popravke ne potrebujem ogledala. 




 Splošni vtis: Zdi se mi zelo priročen in univerzalen izdelek za vse priložnosti in tipe potrošnikov kozmetike. V kolikor radi uporabljate nežno obarvane šminke in si želite nekaj kar bi poleg nežne barve nudilo še dobro nego je tole zelo dobra izbira. Za druga dva odtenka, ki sta na voljo ne morem trditi, koliko sta obarvana, vendar tale je res čisto primeren tako za službo kot za vsakodnevne opravke. Sama balzam nanesem večkrat na dan, navadno nekje na dve do tri ure. Načeloma se mi to ne zdi veliko, ker sem tudi drugače navajena redne uporabe balzamov za ustnice, s tem da kakšne druge nanašam še bolj pogosto. Edino kar me je zmotilo pri tem izdelku je to, da ga je zelo malo. Želela bi si večjo količino, sploh glede na razmerje s ceno (7,49e redna cena).

Ste že poskusili kakšen balzam od Oriflame? Mi kakšnega priporočate?


Love, UniqaPoly

2 comments:

  1. Zanimivo, da so tak odtenek poimenovalo "Nude". Se mi ne zdi čisto nič nude, je pa res zelo lep =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, meni tudi ne, dejansko pride roza in na ustnicah izgleda nežno roza, ampak je res lep, tak dneven, pa dovolj nevsiljiv za različne tene kože.. :)

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)