Monday, March 23, 2015

Ocena: MELVITA - Apicosma blažilna krema


Pozdravljeni! Še ena ocena in zopet v slovenščini, saj ocenjujem izdelek, ki sem ga v test prejela s strani Melvite Slovenija. Poskusila sem njihovo novo blažilno kremo za obraz Apicosma Soothing cream senstivive skin moisturizer ali vlažilna krema za suho in občutljivo kožo. Krema predstavlja novost, saj je šele ta mesec prišla na slovensko tržišče, na voljo pa je tako v vseh trgovinah Melvita, kot tudi v Muller trgovinah.

Embalaža in cena: Najprej se srečate z lično belo škatlico, potiskano z vzorcem satja. Ko odprete vas notri čaka visoka in ozka steklenička, sicer plastična, z nastavkom za doziranje. Če želite dozirati samo obrnete glavo in pritisnete in seveda obrnete nazaj, da ne bi po nepotrebnem stiskali izdelek. Sistem doziranja mi je super, ker tako preprečiš nalaganje smeti in podobnega v izdelek. Posodica drži 40 ml izdelka, ta pa je po odprtju dober še približno 3 mesece. To je v bistvu posebnost tehnologije s katero pripravljajo izdelek in ga pakirajo, o tem pa malo več v nadaljevanju. Cena izdelka na strani Melvite je 36,60e, nekako njihova tipična cena izdelkov, podobno je tudi v Muller trgovini.


Če navedem, kaj o izdelku trdijo na Melvitini strani: "MELVITINI strokovnjaki so posebej za suho in zelo občutljivo kožo razvili certificirano organsko kremo brez konzervansov, izdelano iz 100 % naravnih sestavin. Blažilna formula, obogatena s patentiranim kompleksom treh vrst ekološkega medu (akacija, pomarančevec in timijan), pomaga nahraniti in obnoviti kožo ter poživiti njen videz. Blažilna krema nemudoma pomiri in pomaga ublažiti občutek razdražene kože. Dermatološko preizkušeno. " 

"PATENTIRANA INOVACIJA: UHT-formula brez konzervansov je zaščitena z uporabo patentiranega postopka kratkotrajne sterilizacije z ultravisoko temperaturo, prilagojenega za kozmetične izdelke. Inovativna hermetična embalaža ohranja vsebino neoporečno. "


Posebnost te kreme je v inovaciji patentiranja sterilizacije. Postopek je sicer že poznan, če pomislite samo na primer na mleko - postopek izdelave končnega izdelka iz mleka uporablja podoben proces. S pomočjo patentirane sterilizacije in posebne embalaže v kateri krema lahko zdrži do tri mesece uporabe. Načeloma je to dovolj časa, sploh če uporabljate samo eno kremo, to sploh ne bi smela biti težava.  Priporoča se, da ste pozorni kako dozirate kremo in da jo po vsaki uporabi obrišete pri luknjici, da se vam tam ne nabere izdelek in seveda bakterije. Embalaža tako zagotavlja, da je krema dobro zaprta in ne pride do kakšnega stika med okoljem in izdelkom.

Vonj: Ena izmed redkih stvari, ki mi res ni všeč v povezavi s tem izdelkom je ravno njegov vonj, pa načeloma nikoli nisem občutljiva na vonj kozmetike. Je rahlo sladko, sadno... spominja me na zdravila, ne vem zakaj, ampak me vonj te kreme res odbija in je edina taka stvar, ki bi jo res lahko izpostavila kot negativno. Priporočam, da poskusite kremo povonjati pred nakupom. Vonj je podoben kot ostali Apicosma izdelki, nekoč sem imela mleko za čiščenje obraza in je imelo isto podoben vonj, tudi tisti mi nikakor ni bil všeč.

Tekstura, nanos: Krema me spominja bolj na kakšen losjon, je res zelo lahka, se hitro vpije in enostavno razmaže. Z nanos in doziranjem nisem imela nobenih težav, embalaža omogoča enostavno doziranje, nanos pa je olajšan z lahkotno teksturo. 

Učinek: Moj tip kože je sicer masten do mešan, z razširjenimi porami in nekaj mozolji, predvsem po čeljusti se mi konstantno delajo. Krema je namenjena suhi in občutljivi koži, ampak se mi je zdelo, da bi lahko bila primerna tudi za moj tip kože saj mi je po opisu delovala zelo univerzalna. Ker sem jo v test prejela ravno v zimskem času, se mi je zdelo, da bi lahko pomagala z mojo dehidrirano kožo in morda malo pomirila mojo kožo, ki se je branila izdelkov proti mozoljem. Ker sem uporabljala še nekaj kislin in nekaj podobnih drugih tretmajev proti mozoljem, pa čeprav le občasno, se mi je povrhnjica precej izsušila. Kremo sem uporabljala samo zvečer, jo nanesla čisto na koncu večerne nege. Po nanosu se je ne glede na izdelke, ki sem jih nanesla pred njo, hitro vpila in pustila čisto rahel sijaj. Če vas moti, da se zjutraj zbudite z rahlo mastno kožo, potem ta krema ne bo za vas, ampak meni je bilo super, ker je bila moja koža poleg tega res lepo navlažena. Tudi rdečica od praskanja mozoljev se je marsikje lepo pomirila, suhi predeli, kjer sem imela reakcijo na salicilno kislino in se mi je koža pričela luščiti so se v dveh - treh dneh čisto uredili in niso več pekli, srbeli ali se luščili. Ker krema ni ravno namenjena mojemu tipu kože težko rečem koliko bi pomagala tistim, ki imate suho in občutljivo kožo, ampak vseeno mislim, da če drugega ne, bi vam res dobro navlažila kožo.  






Pa še ena slikca sestavin:

Če povzamem, krema je nežna in lahka, lepo vpijajoča se, obraza dodatno ne masti (vsaj meni ga ni, razen to da se ob takih hranilnih kremah zbudim z rahlo mastnim nosom in čelom). Nanos je hiter in enostaven. Priporočala bi jo torej vsem, ki imate suho in občutljivo kožo, pa tudi vsem, ki občasno potrebujete malo več hranljive nege, vsem ki ste nekajkrat uporabili kakšne eksfoliante ali kisline za obraz oziroma jih redno uporabljate in imate zaradi tega bolj občutljivo kožo ter suho povrhnjico. Ali pa morda tudi vsem, ki vam je suh in mrzel zimski zrak negativno vplival na stanje vaše kože. Je res precej univerzalna krema in bi bila primerna za vsakogar. Količina kreme je 40 ml in z redno uporabo, bi kremo porabili v približno malo manj kot dveh mesecih, sploh če bi jo res uporabljali dvakrat na dan in samo njo, to pa je časovno še vedno dobro znotraj okvirja treh mesecev roka uporabe po odprtju. Svetujem le, da izdelek najprej povonjate, če imate to možnost. 

Upam, da vam je ocena v pomoč in še enkrat hvala Melvita Slovenija za izdelek :)

Love, UniqaPoly

2 comments:

  1. Replies
    1. Verjamem ja, meni je precej pomagala ravno zdaj ko sem imela precej sceno z poškodovano kožo na obrazu...

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)