Saturday, July 11, 2015

Ocena: LIERAC Paris - PHYTOLASTIL - preventivni gel proti strijam :)


Pozdravljeni! Ste že kdaj preizkušali izdelke proti strijam? Sama jih nisem še nikoli, tako da gre za prvi izdelek s tem učinkom, ki sme ga poskusila in pisala o njem na blogu :) Tokrat sem v test prejela izdelek znamke Lierac Paris, ki se imenuje Phytolastil in predstavlja gel za telo, ki pomaga preprečevati nastanek strij. 


Kaj o izdelku pravi Lierac? - Gel je primeren za vse, ki želijo preprečiti nastanek strij, predvsem v času pubertete, nosečnosti ali sprememb v teži. Gel je lahke in nemastne teksture, se enostavno nanese in hitro vpije. Preprečuje nastanek strij na prsih, trebuhu, bokih in nogah. Glavne sestavine so 35% rastlinski kompleks, bogat s flavonoidi in tanini, ki aktivirajo biosintezo kolagena in elastina.

Uporaba - Izdelek je potrebno nanesti enkrat na dan, izdelek se nežno vmasira na problematične predele (prsa, trebuh, stegna, boki). V primeru nosečnosti se svetuje, da se z uporabo prične v tretjem mesecu nosečnosti in nadaljuje vse do ponovnega pojava menstruacije. Za najboljše rezultate pa se priporoča redna uporaba.

Vse sestavine - aqua, propylene glycol, alchemilla vulgaris extract, hedera helix (ivy) leaf/stem extract, equisetum arvense extract, carbomer, tromethamine, caprylyl glycol, sodium hydroxide, sodium benzoate, sodium salicylate, tertasodium glutamate diacetate.





Študije in testi - Preventivno in korektivno učinkovitost izdelka na strijah so preverjali v 11 kliničnih študijah/testih, na več kot 500 ženskah mednarodno. Predvsem so dokazovali uspešnost izdelka pri uporabi med nosečnicami, pohvalijo pa se z 84% uspešnostjo pri preprečevanju nastanka strij pri nosečnicah. Študija pa je vključevala 48 nosečnic  v času med 3 mesecem nosečnosti ter 1 mesecem po porodu.


Moja izkušnja z izdelkom - Embalaža izdelka je preprosta tubica z zlatim pokrovčkom. Vsebuje 100 ml, izdelek pa naj bi bil dober še 6 mesecev po odprtju. Z redno uporabo bi ga porabila veliko prej tako, da se ni za bati, da bi slučajno izdelku pretekel rok. Ker nisem več v najstniških letih ali noseča, pa tudi ne ravno v momentu ko bi se močno in hitro redila ali hujšala lahko podam samo oceno in svoje mnenje o izdelku na splošno. Imam kar nekaj strij okoli bokov ter po stegnih, po trebuhu in prsih pa zaenkrat še ne. Načeloma se strij ne vidi zelo, je pa res da se jih sama precej zavedam in jih takoj zagledam. Strije po telesu imam že nekaj časa, recimo nekje zadnjih pet let, pred tem mislim da sem imela morda dve, tri okoli bokov, kasneje pa so se mi pričele pojavljati tudi po stegnih. Predvidevam, da je to pač posledica tega, da je moje telo v zadnjih letih dokončno odraslo (od 20 do 25 leta) in se spremenilo sama pa nisem primerno skrbela zanj in se pripravila na nastanek strij, saj sem vedno nekako mislila, da jih lahko dobiš samo če se na hitro res močno zrediš ali shujšaš ali pa med nosečnostjo. No sedaj vem že kar nekaj časa, da na strije ne vplivata samo ta dva faktorja ampak pač enostavno nastanejo, ker koža izgubi elastičnost ter vlažnost.

Izdelek je res lahek in se zelo hitro vpije, občutek je kot bi nanašala hladilni gel, podoben kakšni aloe veri, vendar mi ta ne pusti sijočega filma na koži kot mi ga aloe vera. Izdelek je rahlo oranžkaste barve,  prosojen, vendar na koži ne pušča nobenih sledi in je ne obarva, niti ne obarva oblačil. Tudi nima nobenega močnega vonja, tako da je popolnoma nemoteč. verjetno to zelo prav pride nosečnicam, ki jim lahko v tem času marsikaj zelo moteče smrdi in onemogoča uporabo izdelka. Vpija se res ekspresno in pusti kožo dobro navlaženo. Izdelek sem uporabljala dober mesec, enkrat na dan, ponavadi zjutraj, saj zvečer navadno nanesem kremo proti celulitu. Izdelek sem uporabljala samo na mojih problematičnih predelih, torej boki, zadnjica ter stegna (zgornji del stegen). Zelo me je navdušila tekstura izdelka in dejstvo, da je tako zelo lahko in hitro vpijajoče se, zato sem se tudi odločila za uporabo zjutraj, ker se res hitro vpija in navadno se mi zjutraj res ne ljubi čakati, da se vsi izdelki vpijejo.

Ker trenutno ne hujšam ali se redim ampak nekako ohranjam isto težo in isti izgled nisem opazila nastanka novih strij, Menim, da je moja koža bolj prožna, bolj elastična in da je redna uporaba izdelka pripomogla k temu. Kako bi bilo če bi bila še najstnica ali nosečnica pa ne morem trditi, vendar se mi zdi, da bi izdelek vseeno pomagal preprečevati nastanek strij na problematičnih predelih in da bi z redno uporabo zagotovo opazili vsaj izboljšanje tonusa kože. Izdelek bom uporabljala še naprej, v enem mesecu ga še nisem porabila, sem nekje na malo manj kot polovici. Torej se ga niti ne porabi tako zelo veliko. Nekje preko spleta sem zasledila, da se ga uporablja tudi dvakrat dnevno, vendar sem ga sama samo enkrat dnevno in morda mi je zato tubica zdržala dlje. Predvidevam, da bi z uporabo dvakrat na dan tubica 100 ml zdržala nekje 4 tedne kaj več pa ne. In to ob predpostavki, da mažete samo en del telesa, ne pa tudi nosečniški trebušček ter prsa.

Priporoča se tudi uporaba izdelka kot enomesečni tretma in sicer nekje štiri do petkrat na leto ali pa uporabo preko celega leta. Sama bolj podpiram občasne enomesečne tretmaje, da se res vidi, da izdelek še pomaga, je pa seveda odvisno od potreb posameznika/ice.


Cena in dostopnost izdelka - Izdelek lahko pri nas kupite v lekarnah ter na naslednji spletni strani, redna cena izdelka pa je nekje okoli 26 evrov. Trenutno sem zasledila akcijo na spletni strani lekarnar.com, kjer lahko izdelek kupite precej ceneje, za malo manj kot 17 evrov :)

Na splošno je izdelek pustil zelo pozitiven in dober odnos in bi ga priporočila kot preventivno nego, tudi če nekaj strij že imate ali pa če ste ravno v obdobju, ko obstaja večja nevarnost nastanka strij. Na sebi sem opazila, da je koža bolj elastična in dobro navlažena, v času uporabe pa nisem opazila nastanka novih strij. Obstoječe strije so ostale kjer so, vendar so morda ravno zaradi izboljšane elastičnosti in vlažnosti kože malo manj vidne, predvsem v kopalkah. ;)

Upam, da vam je bila oceno v pomoč in hvala za pozornost! Najlepša hvala tudi Lierac Slovenija za izdelek in možnost sodelovanja ;)

Love, UniqaPoly

4 comments:

  1. Uh strije,sama jih nisem imela nikoli, v prvi nosečnosti ena mičkena:) v drugi..pa za celo vesoljno Slovenijo:), sama jih itak opazim še v trdi temi, če je potreba:) sem sepavdrugo mazala z ni da ni kremami in sem jih dobila, medtem ko v prvi sploh nisem posvečala temu pozornosti in dobila majhno za vzorec.:), mislim, da je pri meni malo genetsko povezano:) drgače se pakremica super bere:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni so se kar naredile pa ne vem zakaj, predvsem po času pubertete, noseča pa še nisem bila tako da tudi od tega ni moglo bitit. Morda je res nekaj na tem da je gensko pogojeno, sama pričakujem, da bom z leti imela vedno več strij ker jih imajo tudi vse ženske sorodnice... Tale kremica mi je res delovala super, je pa res da bi bilo še bolje če bi bila ravno v enem izmed kritičnih obdobij in bi se bolje videlo delovanje :)

      Delete
  2. Najboljši za strije in podobno in tudi res pomaga, je Bio Oil. Moje mnenje. Pa še bolj vsestranski je.
    Lp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne poznam Bio Oil, bi pa morda kdaj poskusila :)

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)