Tuesday, July 7, 2015

Ocena: Oriflame - Eclat Femme Weekend EdP ;)



Pozdravljeni! Ste že našli svojo popolno poletno dišavo? Če še iščete ali pa si želite poskusiti kaj novega vam danes predstavljam oceno parfuma, ki je ravno pravšnji za poletje :) Poskusila sem Oriflamov parfum Eclat Femme Weekend EdP :) Če vas ime morda na kaj spominja, naj vam povem da sem prav tako poskusila in pripravila oceno Eclat Femme parfuma, najdete pa jo na naslednji povezavi - Eclat Femme EdT. Inspiracija za parfum Eclat Weekend je bil vikend preživet na francoski rivieri. Če bi morala zapreti oči in si predstvaljati kako bi to dišalo bi si predstvaljala točno ta parfum!

Kaj o izdelku pravi Oriflame - Živahna, a elegantna cvetlično-sadna zelena dišava. V začetku se odpre z vznemirljivo iskrivo bergamotko, rdečim ribezom in breskvo. Nato jo objame nežna svežina zelenega sapa, globoke Centifolijske vrtnice in popraste bele frezije. Na koncu uživajte v čutnem mehkem vonju mošusa in gozdov.

Embalaža, cena - Parfum odlikuje elegantna steklenička z srebrnim napisom ter pokrovčkom iste barve kot je tudi škatlica. Vsebuje 50 ml izdelka. Cena izdelka variira glede na kataloško obdobje, redna cena je 32,90 evra, trenutno pa lahko izdelek kupite po znižani ceni za 19,90 evra.



Vonj - Sama bi vonj opisala kot odlično kombinacijo sadnega in cvetličnega, pa vendar ni saden v klasičnem smislu kjer se luti sladkoba, ampak bolj saden v smislu svežine. Občutek ki ga daje, je sproščen, lahkoten, nežen, rahlo svež in hkrati močan, definitivno ne gre za vonj, ki bi bil nežen v smislu, da se ga komaj in rahlo vonja. Je močan vonj, ki se lepo razvija na koži in se mi zdi popolna mešanica za poletne dni. Gre za vonj, ki bi pristajal tako mlajšim kot starejšim, za dnevne opravke ali poletne večerne sprehode. Je ženstven vonj pa vendar ne preveč klasičen. Sama vonjam predvsem bergamotko ter hruško. Je res popoln parfum za poletne dni, ker je odlična kombinacija svežega in  rahlega, sadnega in cvetličnega.

Obstojnost - Obstojnost na meni je srednje dolga, želela bi si da bi parfum zdržal še malo dlje. V povprečju ga sama na sebi vonjam nekje dve uri, medtem ko drugi okoli mene pravijo tudi ob koncu dneva še vedno dišim. Morda se samo tako hitro navadim, da ga kasneje ne zaznavam več.





Splošni vtis - Nad parfumom sem navdušena in me bo spremljal celo poletje. Je ravno prava kombinacija vsega in mi je zelo všeč, da ni presladek ter da tudi po nekaj urah na koži še vedno ne ostane samo vonj po sladkorju kar se rado dogaja z vanilijastimi in sladkastimi parfumi. Pri tem se res proti koncu začuti cvetlične note in pusti zelo nežen, zračen, lahkoten vonj. Ker je ravno prava kombinacija vsega in deluje zelo tak voden, hladilen in svež sem mnenja, da bi bil popoln za poletne dneve! V kolikor so vam všeč tovrstne kombinacije vonjev, vam definitivno priporočam da vonj poskusite. Sama sem ga imela ogledanega že več mesecev, nekje od božičnih praznikov in sem res srečna, da sem ga prejela v test! Edini minusek izdelka je slabša obstojnost, vendar je morda ravno v tem čar tega parfuma, da je tako lahkoten in res primeren tudi za 35 stopinj ;)

Hvala za pozornost ter upam, da vam je ocena bila v pomoč! Ter najlepša hvala Oriflame Slovenija za izdelek!

Love, UniqaPoly

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)