Tuesday, October 13, 2015

Ocena: AlpStories - Organic Shampoo Aloe Vera



Pozdravljeni! Danes sem za vas pripravila oceno šampona za lase znamke AlpStories, o kateri ste v preteklem letu zagotovo že veliko slišali. Poskusila sem njihov šampon Organic shampoo Aloe Vera, in ga testirala pretekla dva meseca :) 

O izdelku - Gre za organski šampon, ki je primeren za vsakdanjo uporabo, nežno očisti in neguje lase. Obogaten je z aleo vero organske pridelave, oljem pšeničnih kalčkov in izvlečki olive, rožmarina, sivke in moringe. Lase obnavlja, regenerira, jim vrača moč in mehkobo. 99,78% sestavin je naravnega izvora, 98,86% rastlinskih sestavin je organskega porekla, 15,15% vseh sestavin prihaja iz nadzorovane organske pridelave. Organska kozmetika je certificirana s strani ECOGRUPPO ITALI REL OP 103/082.

Izdelek ne vsebuje parabenov, SLS ter SLES, ftalatov, mineralnih olj, silikonov, alkohola. Izdelek ni testiran na živalih in je primeren tudi za vegane.

Embalaža, cena - Izdelek je zapakiran v belo plastenko, z belim pokrovčkom. Plastenka je ozka in visoka, zavzame zelo malo prostora v kopalnici. Vsebuje 200 ml izdelka, cena pa je 12,80 evra.


Tekstura, barva, vonj - Najprej kar sem opazila pri izdelku je bil vonj! Glede na to da gre za naraven izdelek, bi morda pričakovali da bo vonj bolj nežen, ali pa bolj zeliščen.  Osebno mi direktno iz plastenke šampon ne diši lepo, ko pa ga stisnem ven na roko, mi zelo lepo diši, nežno in po uporabi se na laseh skoraj ne vonja. Tekstura šampona je bolj tekoča, malce gelasta, lahka. Ni čisto prozorne barve kot izgleda na spodnji sliki, malce ima barve, povleče na rahlo rumenkast odtenek, ampak ko ga ima izstisnjenega v dlani me res najbolj spominja na kak žele.

Moja izkušnja - Priznam, da sem bila skeptična, ker načeloma ne uporabljam naravnih šamponov, predvsem pa me je skrbelo ali mi bo ta šampon sploh uspel razmastiti lasišče ali ne. A poznate, ko si umijete lase in imate že pet ur po tem čisto mastno lasišče in sploh ta prvi del tik ob čelu, da zgledate, kot, da si ne bi umile las? No, od prve uporabe naprej me je ta šampon popolnoma prepričal! Nič od mojih strahov se ni uresničilo! Všeč mi je, da ima blagi vonj ter lahko teksturo! Dejansko se na začetku, prvih par uporab sploh ni nič penil - dejansko ne vem v čem je fora ampak ko sem ga vmasirala v lasišče je popolnoma izginil, sploh ga ni bilo čutiti pod prsti, samo mokri lasje - nič pene sploh! Res ne vem kaj sem naredila ampak meni se šampon sploh ni penil, šele ko sem spirala dol sem začutila pod prsti plast šampona in se je videlo malce bele pene med spiranjem. Očitno nisem imela med lasmi dovolj vode, ker včasih se mi šampon na začetku malce speni, ko pa ga res dodobra vmasiram v lasišče ter lase spet nič pene! Tako, da če niste navajeni, da se vam šampon ne peni ste sedaj opozojeni in boste to lahko pričakovali. Pri prvi uporabi sem si res mislila aha zdaj ko bom sprala dol se bo pa videlo, da ni nič naredil - ampak je! Moji lasje so bili čisto mehki, lasišče lepo očiščeno, nobenih sledi maščobe na lseh ali lasišču, nič občutka zategovanja, srbečice, pekočega občutka ali česarkoli podobnega, kar se mi je že zgodilo pri drugih šamponih! Samo nežno umiti lasje, ki so bili po uporabi čisto mehki! Da ne omenjam volumen - tega ta šampon sicer nikjer ne obljublja, ampak ko si posušim lase z fenom, imam res veliko večji volumen, nekaj česar sploh nisem navajena, ker mi lasje vedno kar skupaj padejo nekje pol ure po sušenju! Tega tukaj ni, volumen mi ostane še cel dan, še ko si čop naredim, se prav vidi! To razumem kot rezultat tega, da je šampon tako nežen in lahek, da las ne obteži z negovalnimi sestavinami in jim tako omogoča, da so po uporabi lažji. Tudi če sem po šamponiranju nanesla še masko, so lasje še vedno bili občutno bolj lahki kot kdajkoli prej. Včasih sem bila navajena, da sem lasišče oprala dvakrat, ker sem imela bolj mastno lasišče. V zadnjih parih letih imam še vedno mastno lasišče, vendar zadostuje enkratno umivanje, ne glede koliko časa je minilo med umivanjem in koliko so se mi lasje že zmastili. V glavnem, super nežen in lahek šampon, ki opravi svoje delo, pri tem pa las ne obteži, ne iritira lasišča in predvsem lase naredi lepo mehke že sam po sebi. Včasih po umivanju uporabim samo še olje za konice, ker se mi ne zdi potrebno nanašati še kakšnega balzama, maske in podobnega. Seveda je pa odvisno vse od tega kakšno strukturo las imate in kakšne so vaše potrebe. Priznam, da imam sama z svojimi lasmi kar srečo, so močni in načeloma nimam težav razen z mastnim lasiščem ter občasnim lomljenjem konic. Če povzamem  - super je in ga bom z veseljem še uporabljala!

Sestavine - Aqua, Sodium Cocoamphoacetate And Glycerin And Lauryl Glucoside And Sodium Cocoyl Glutamate And Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Aloe Barbadensis Leaf Extract*, Triticum Vulgare Germ Oil*, Coco-Glucoside And Glyceryl Oleate, Olea Europaea Fruit Extract*, Glycerin And Moringa Pterigosperma Seed Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract*, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Sodium Dehydroacetate, Parfum, Algin, Citric Acid.
* ekološko pridelana sestavina





Ste že poskusili kaj od znamke AlpStories? Sama sem testirala še njihov gel za čiščenje obraza z žajbljem in meto (v bistvu sem že na drugi plastenki) ter trenutno testiram kremo za obraz s čajevcem! Z vsem sem do sedaj zelo zadovoljna, drugi dve oceni prideta zelo kmalu! :) Šampon me je zelo navdušil sploh ker je tako učinkovit, nežen in lahek, da so lasje lepo negovani, kljub temu pa lahki in neobteženi ter imajo končno vsaj malo svojega volumna! Šele sedaj sem videla dejansko, koliko mi drugi šamponi obtežijo lase! Tale je bil res super presenečenje, ker sploh nisem vedela, da ga bom prejela :P

Če imate kakšna priporočila, ste že kaj poskusili od AlpStories, bom zelo vesela predlogov :) V kolikor vam je bila ocena všeč, jo lahko delite naprej na svojih socialnih omrežjih! :)


Hvala za pozornost!

Love, UniqaPoly

*Izdelek sem prejela v oceno

6 comments:

  1. III še ena zadovoljna uporabnica..super..jst sem obsedena s tem šamponom, ravno par dni nazaj sem ga ponovno kupila. Eden redkih, ki ni pokvaru stanja na lsišču, ki mi ga je trdo milo Ma provence izboljšalo. Tako lepo vzdržuje stanje, da sploh ne upam kupit kakšenga drugega. To je zame eden tistih izdelkov, ki me je tako prepričal, da sem šla in ga kupila ponovno ne glede na ceno:). Sama sem od njih skoraj (zadnje kapljice) porabila arganovo olje, vmes sem imela pavzo z njihovo kremo za obraz, ki jo sedaj spet uporabljam in ginko mleko za telo je zadnji nakup, ki pa je v času testiranja še bl v povojih:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ti tudi, super! Očitno je res tak surprise izdelek, ko ne pričakujep da ti bo ustrezal ampak ti je potem super! jaz sem res presenečena nad njim, če ga ne bi prejela v test bi se verjetno še naprej izogibala naravnim šamponom, ker sem se vedno bala da ne bodo dovolj razmastili ... zato nisem nikol upala probat Ma provance. Jaz tudi razmišljam, da ko porabim še zalogo šamponov drugih znamk, grem kar raje nazaj na tega :)

      Za kaj si uporabljala arganovo olje? Obraz, telo, lasje, vse od naštetega?

      Delete
  2. No in se pridružuje še ena nenormalno zadovoljna uporabnica, svetoven je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, zgleda, da smo ga vse blogerke pohvalile! :)

      Delete
  3. Tole je pa že Monika tako pohvalila, da mi je lušte naredila :P.
    Dobro se bere!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je za poskusit ja, je pa odvisno kake potrebe maš, če nimaš ne vem kaj težav z lasmi ti bo tole zagotovo ok:)

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)