Wednesday, November 18, 2015

Ocena: Oriflame The ONE 5-v-1 Colour Stylist Cream Gloss :)


Pozdravljeni! To jesen sem postala prava ljubiteljica glosov za ustnice, v zadnjih mesecih se jih je pri meni zvrstilo kar nekaj, med drugimi tudi dva glosa znamke Oriflame. Imela sem to srečo, da sem enega prejela v nagradni igri drugega pa v test s strani Oriflame Slovenija, oba pa sta iz kolekcije The ONE 5-v-1 Colour Stylist Cream Gloss. Poskusila sem dva odtenka, ki sta oba zelo nežna in super primerna za vsakodnevno uporabo - odtenek French Beige ter Pink Charm.

O izdelkuRazkošno kremno 5-v-1 bleščilo s 80 % negovalnih sestavin. Lahkotno zdrsi po ustnicah, nudi izjemno udoben občutek in poskrbi za hranjenje ustnic, zraven pa jih tudi prijetno obarva.

Embalaža, cena - Glosi so pakirani v plastično embalažo z modrim pokrovčkom na navoj ter klasičnim aplikatorjem. Krasi jih še zlati napis na embalaži, ki se začuda še ni zrgnil dol - zelo vesela! Plus je tudi majhna ozka embalaža, saj glosa lažje pospravim tudi v manjšo toaletno torbico in ju vzamem s seboj. Vsebujejo 5 ml izdelka, ki je po odprtju dober še najmanj nekje pol leta (to je običajno rok uporabe za lip glosse, čeprav jih imam sama veliko dlje in nisem še opazila, da bi bilo z njimi kaj narobe). Cena je odvisna malce od kataloškega obdobja, redna cena je 8,90 evra.

SestavinePOLYBUTENE, OCTYLDODECANOL, OLEYL ALCOHOL, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, HYDROGENATED CASTOR OIL, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, POLYETHYLENE, PENTAERYTHRITYL ISOSTEARATE/CAPRATE/CAPRYLATE/ADIPATE, ETHYLENE/PROPYLENE/STYRENE COPOLYMER, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, BUTYLENE/ETHYLENE/STYRENE COPOLYMER, PARFUM, RETINYL PALMITATE, BHT, SACCHARIN, TOCOPHEROL, CI 77891, CI 15850, CI 19140, CI 77492, CI 77499, CI 42090


Tekstura, nanos, vonj - Vonj obeh glosov je rahlo sladkast, vendar nežen in nevsiljiv. Tekstura je ravno prav gosta, bolj kremna in lahka. Na ustnicah se glosov ne čuti, nista lepljiva in hkrati tudi ne zlezeta v pore ali poudarita suhih predelov ustnic. Nanos je enostaven, dovolj je že en poteg po ustnici, čeprav si sama rada še malce popravim ter dopolnim, tako naredim nekje poteg in pol po ustnici, da dosežem lep odtenek.

Barva, pigmentacija - Imam dva odtenka, oba najsvetlejša iz ponudbe skupno petih odtenkov. Odtenek French Beige je hladnejši odtenek, bolj hladna mauve-roza barva. Odtenek Pink Charm je precej bolj topel odtenek, ki bolj meji na breskvasto roza barvo. Osebno ju sama čisto ločim, ko ju nanesem na ustnice, vendar moj fotoaparat nikakor ni zaznal razlike, tako sta oba izgledala enako in sem se odločila, da vam swatchev na ustnicah žal ne bom dodala. Tako s prostim očesom kot tudi na samih swatchih je očitna razlika v obeh odtenkih. Opazite pa lahko tudi odsotnost shimmra ali svetlečih delcev - oba glosa sta res sto procentno samo pigment in nič bleščic! Kljub temu je njun "finish" oziroma zaključni izgled, svetleč, vendar umirjen, ne kot kakšni "xxxl shine" glosi. Pigmentacija je dobra, vendar ne gre za polno prekrivna glosa. Sicer ustnicam podarita lep odtenek, vendar sta še vedno vsaj malce prosojna oziroma nikoli mi ju ne uspe nanesti tako na debelo, da bi bila barva po celih ustnicah čisto prekrivna. Mislim, da je to zaradi teksture, ki sicer omogoča nekaj popravkov in plastenja, tako debelega plastenja pa žal ne. Ker tega niti nisem pričakovala in ker sta mi odtenka super za vsakodnevno uporabo, me to čisto nič ne moti, saj sem vesela, da imam v rokah zopet bolj klasičen lip gloss, kot pa težak polno prekriven izdelek. Poleg tega me navdušuje odsotnost bleščic in dejstvo, da imam doma po dolgem času spet glos, ki je res pigmentiran in se ne skriva za bleščicami.


Leva: French Beige, Desna: Pink Charm

Kako sta vam všeč glosa? Ste morda kakšnega že poskusili, mi priporočate še kak odtenek? Osebno sem z njima zelo zadovoljna, super sta ker sta primerna tako za vsakodnevni make up kot tudi za večerne izhode, super pristajata poleg recimo "smokey eyes", sploh odtenek French Beige se mi zdi super nevtralen in ustrezen za različne kombinacije. Zanimiv mi je še odtenek Rose Blush, morda si omislim še tega :)

Upam, da vam je ocena prišla prav! V Kolikor vam je bila objava všeč, bom zelo vesela, če jo boste delili naprej!

Hvala za pozornost!


Love, UniqaPoly

*Izdelke sem prejela v oceno

2 comments:

  1. Všeč mi je dejstvo, da sta brez bleščic. Mi pa pri teh dveh ni všeč barva. No, sej načelno nisem navdušenka nad glosi, imam raje šminke ;)
    Xoxo, Nyx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni sta tudi fajn ravno ker sta brez bleščic, bolj ali manj vsi ostali glosi ki jih imam imajo vsja malo shimmra. Odtenka sta pa super za vsak dan, razen če nisi ravno v nežne roza odtenke ;)

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)