Monday, December 7, 2015

Ocena: FARMASI Tantric Massage Oil - ROSEMARY



Pozdravljeni! Tokrat bom govorila o izdelku za nego telesa in sicer o olju za telo znamke Farmasi! Poskusila sem njihovo Tantric Massage Oil oziroma Masažno olje Tantra! Izdelek je idealno darilo za vse, ki obožujejo zeliščne vonje olj ter seveda rožmarin! Tole olje res zelo diši po rožmarinu!


O izdelku - Masažno olje Tantra obljublja osvežitev in pospešuje prekrvavitev. Vsebuje unikatno mešanico vonjev - olje rožmarina, olje črne kumine, olje sladkega mandlja ter vitamin E. Na voljo sta še dve drugi masažni olji - Ayurveda ter Grapefruit- Aromaterapija!

Embalaža, cena - Izdelek je pakiran v temno plastenko s pokrovčkom na navoj. Plastenka je trdna, stabilna in vam ne bo takoj počila, če se vam zgodi, da vam pade po tleh. Doziranje izdelka je enostavno, saj ima pokrovček vmesno belo plastiko z majhno luknjico in lahko tako lažje izlijete ven željeno količino. Embalaža vsebuje 150 ml izdelka, cena izdelka pa je 10,50 evra. Oziroma, trenutno lahko izdelek kupite za 5,50 evra! Cena izdelka se mi zdi glede na količino in sam izdelek super, še toliko bolje pa če ga lahko kupim znižanega!

Kako uporabljati? - Nanesite tanko plast olja na mokro ali suho kožo ter vmasirajte s krožnimi gibi.

O olju - Gre za kombinacijo različnih olj, zato ne govorimo o klasični gostoti olja, kot je recimo olivno olje, gre za precej bolj tekoče olje, manj gosto. Ima izrazit vonj po rožmarinu, ki ostane na koži še kaki dve uri po nanosu. Sama ga uporabljam predvsem po dolžini nog in sicer kot masažno olje ali pa kar tako, kot olje za nego kože. Ker je bolj tekoče moram malce bolj paziti, da si ga na dlan ne stisnem preveč. Če nanesem tanko plast se olje lepo vpije v kožo in tudi precej hitro, v parih minutah. Če pa ga kdaj doziram malce več, se vpije bolj počasi in ne čisto do konca. Ker gre za bolj tekočo, lahko teksturo, olje ne pušča mastnega občutka na koži. Moja koža je po uporabi lepo navlažena in dišeča - razlika se precej pozna, saj imam na nogah precej bolj suho kožo in me včasih prav srbi, tole olje pa mi je kožo res lepo negovalo. V bistvu mi je masaža s tem oljem tudi pomagala proti limfedemu, ki se mi je naredil na sredi noge. Imela sem res veliko zatrdlino, ki je bila tako trda, da niti zdravnica ni bila prepričana po otipu ali gre za nekaj v podkožju ali za nekaj kar raste iz kosti - kot se je izkazalo je bilo nekaj v limfi in tole olje mi je definitivno pomagalo,  da sem z redno večerno masažo zmanjšala zatrdlino. Ker olje izboljšuje prekrvavitev ga zelo rada uporabljam pod koleni ter na stegnih in ga z nežnimi krožnimi gibi počasi vmasiram. Ker priznam, da sem lena in se mi to pogosto ne da, si ga včasih samo na hitro nanesem na telo. Všeč mi je svež občutek, ki se sprosti po nanosu, malce mi pomaga tudi po dolgem dnevu, sploh če moram veliko stati ali hoditi, saj mi malce olajša težke noge. Zelo navdušena nad oljem (sploh nad odličnim vonjem po rožmarinu) in se mi zdi idealno darilo za vse, ki svoje telo radi negujejo z olji!

SestavineLiquid Paraffin, Caprylic/Capric Triglyceride, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Parfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Citronellol.




Upam, da vam je bila ocena izdelka zanimiva! V kolikor vam je bila objava všeč, bom zelo vesela, če jo boste delili naprej na svojih socialnih omrežjih!

Hvala za pozornost!


Love, UniqaPoly

*Izdelek sem prejela v oceno

2 comments:

  1. Where can I get this massage oil?
    Am in kenya

    ReplyDelete
  2. Hi admin
    Its extremely impressive, that is the diary you admire I like it.
    For those people who have ever gotten any type of conventional massage knows just how relaxing it can be. However, there is another massage technique that takes it to the next level.
    UK Massage Directory
    Best Regards
    Jeannie Ruby

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)