Friday, April 29, 2016

Ocena: 4 KIDS AND US - Naravna domača kozmetika ;)



Pozdravljene! Rade raziskujete kozmetične izdelke, ki so domači, proizvedeni lokalno ter hkrati naravni? Potem berite dalje, saj imam za vas kar dve oceni izdelkov znamke 4 kids and us! Gre za neoporečno naravne izdelke za nego kože, brez umetnih sestavin kot so razna barvila ter parfumi. Njihovi izdelki vsebujejo predvsem čebelje produkte kranjske sivke iz lokalne pridelave in zelišča pridelana na tradicionalni način! Če se vam sliši zanimivo, vas vabim k  nadaljnjemu branju o dveh izdelkih  - mleku proti celulitu ter medenem milu!







Mleko proti celulitu sem testirala kak mesec, potem pa mi ga je že zmanjkalo. Embalaža je namreč enostavna bela tubica s pokrovčkom na zavoj ter papirnato nalepko, ki vsebuje 100 ml izdelka. Uporaba je enostavna, samo stisnete v dlan ter nanesete na predele telesa, kjer želite odpraviti celulit. Priporoča se, da mleko res dobro vtrete zjutraj in zvečer. Sama sem izdelek nanesla samo zvečer in ga tako uporabljala malce dlje, kot bi ga drugače. Dobro je, da izdelek res dobro vmasirate saj z dodatno masažo pospešite prekrvavitev, da bo koža bolj mehka, svilnata in lepšega videza.

Mleko proti celulitu vsebuje šipkovo olje, kokosovo maslo, kofein, vitamin E in eterično olje rožmarina, brina, grenivke, bora, črnega popra, palmarose ter poprove mete. Formula poživlja kapilarano prekrvavitev, izboljšuje čvrstost kože, jo vlaži in pomirja.

Najprej me je pri izdelku popolnoma prevzel odličen svež vonj, ki je glede na sestavine res močen - bor, rožmarin, brin, meta, vse to sestavlja odličen svež in poživljajoč vonj. Tekstura mleka je bolj tekoča, pa vendar dokaj gosta in hkrati lahka, za posamezen nanos se ne porabi veliko izdelka. Krema se dokaj hitro vpija v kožo, če je nisem nanesla preveč se je res kar hitro vpila, tekom masaže in po tem ni bilo potrebe več po čakanju preden se oblečete ali odidete spat. Ne pušča mastnih sledi na koži, kar je vedno velik bonus! Pri masaži sem si pomagala še z masažnim nastavkom, ki ga vidite na sliki. Pomembno je tudi, da ne masirate pregrobo, saj vam v takem primeru lahko podkožne žilice hitreje popokajo, kar pa ni videti ravno lepo.

Učinek na moji koži je bil viden, saj pred to kremo kar nekaj mesecev nisem uporabljala podobnega izdelka, sploh pa ne redno. Seveda na izgled celulita ali pomanjkanje le tega vplivajo predvsem gibanje, prehrana ter pitje zadostne količine vode, pa vendar mi je mleko vseeno vidno izboljšalo stanje kože. Ne trdim, da imam manj celulita, ker nisem bila dovolj pridna in se nisem veliko gibala, primerno jedla in vse ostalo kar spada pod zdrav življenjski slog, sem pa opazila nekaj sprememb. Koža je bila ob redni uporabi bolj mehka, imela je lepši ten, prej je bila precej pusta sivkasta, zmanjšala se je pojavnost malih mozoljčkov na stegnih ter izboljšala sama elastičnost kože, vsaj na otip pod prsti je bilo stanje boljše. Poleg tega mi je bilo super izdelek nanašati zvečer na utrujene noge saj so bile le te po nanosu precej bolj poživljene ter manj razbolele. Tudi zjutraj je koža še vedno čisto mehka! Ne čuti se izdelka na koži ampak samo mehko, svileno kožo! Izdelek mi je res super navlažil kožo! Skratka zelo dobra zadeva, ki sme jo z veseljem uporabljala! Glede na učinke, občutek na koži, teksturo, odličen vonj izdelka ter seveda naravne sestavine, moram reči, da mi je izdelek super! Za dolgoročnejše rezultate pa bo potrebno seveda še veliko več dela in vztrajnosti! Odlično mi je predvsem, da je na trgu možno dobiti tudi domače, lokalno ter naravno sredstvo, ki pripomore k lepši koži kot pa izključno umetne drogerijske zadeve, ki načeloma do sedaj niso kaj veliko pomagale..

Mleko proti celulitu lahko kupite na spletni strani 4 kids and us, lahko pa ga kupite tudi na Ličila.si!






Medeno milo je povsem naravno milo z odličnimi okluzivnimi lastnostmi - vlaži, učvrščuje in pomirja razdraženo kožo. Primeren je za vse tipe kože in za vse starosti.

Pri milu me je najprej presenetila super embalaža! Nič papirja, plastike ali podobnih zadev ampak enostaven ličen bombažni žakeljček! Bolj domače od tega ne gre, plus žakeljček lahko reciklirate in ga zopet uporabite za kaj drugega!

Milo ima super sestavine in sicer palmovo olje, olivno olje, kokosovo olje, čebelji vosek ter med. Čebelji vosek milu daje sijaj in trdoto ter zmanjšuje nadležno reakcijo, imenovano pepel. Med pa je znan naravni antioksidant, ki vlaži kožo, širi kožne pore, zadržuje vlago ter pomaga pri hidraciji kože. 

Milo sem uporabljala tako za umivanje rok kot telesa, predvsem pod tušem, namesto klasičnega gela za tuširanje, nekajkrat sem ga preizkusila tudi v vlogi čistilca za obraz, po čiščenju s čistilnim mlekom ali micelarno. Super zadeva z zelo nežnim naravnim vonjem po milu. Čisto nič vsiljivega in močnega, popolnoma naravno in enostavno, hkrati pa učinkovit izdelek. Mila se res porabi zelo malo, ga še vedno imam in redno uporabljam! Všeč mi je predvsem ker mi res super navlaži dlani, saj ne maram klasičnih mil za roke ali pa tekočih mil za roke, saj mi le ta precej hitro izsušijo kožo na dlaneh.Skratka super stvarca, poleg tega je mila res veliko in vam bo zdržalo kar dolgo. Tudi na obrazu sem ga testirala, pa čeprav je moj tip kože bolj masten do mešan - odlično se je obnesel, moja koža je bila čista, mehka, pomirjena! 

Milo lahko najdete na spletni strani 4 kids and us!




Če vam izdelka delujeta zanimiva naj vam povem še, da imajo izdelki 4 kids and us certifikat naravne aroma kozmetike - aromacert,  so ročno proizvedeni in polnjeni, ročno etiketirani, dodatno dermatološko testirani, razviti in proizvedeni v Sloveniji ter pomagajo ohranjati čebelice!

Ne gre za veliko podjetje, korporacijo, ki bi služila milijone, ampak za družino, ki je idejo spravila v posel! Več lahko preberete še na njihovi Facebook strani, Twitterju, Instagramu ali pa Pinterestu!

Upam, da sta vam je bili oceni v pomoč! 

Hvala za pozornost!

Love, UniqaPoly



*Izdelke sem prejela v oceno

4 comments:

  1. Milo moram še potestirati, ampak mleko mi je blo res super všeč :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mleko je res fajn ja! Milo pa tudi priporočam, meni je blo zelo dobro!

      Delete
  2. O njih pa res slišim same pohvale. Po treba kaj sprobati. :) Super fotke imaš. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Ja res so fajn, sporoči kako ti bodo všeč, ko boš sprobala!

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)