Tuesday, July 5, 2016

Poletna nautica!


Pozdravljene! Poletni meseci so tu in vsaj v mojem primeru to pomeni, da nosim veliko več nakita kot običajno. Tudi odtenki, ki jih izbiram načeloma niso več klasično temni, ampak posežem tudi po svetlejših. Eden izmed takih dodatkov je zapestnica Nautica, ki je na voljo v trenutnem Oriflame katalogu! Zakaj mi je všeč, si preberite v nadaljevanju!




Gre za čudovito zapestnico s srebrnim sijajem. Posebnost je sama oblika ter močno opazen sprednji del zapestnice z ovalnim, recimo temu, obeskom v poletnem turkiznem odtenku. Notranji premer zapestnice je 6,7 cm. Nima zapenca in se ne zapenja, je pa prilagodljiva in jo je možno raztegniti ali pa stisniti skupaj. Zapestnica je lahkotna, glede na velikost me je res presenetilo, da je skoraj ne čutim, medtem,  ko jo nosim. Dizajn je preprost vendar eleganten, odtenek pa poživi vsak poletni look. Poda se lahko h klasičnim jeans hlačam ter majici pa tudi lahkotni oblekici za popoldanski sprehod. Zapestnica je tudi testirana na nikelj.

Jaz jo najraje kombiniram h kakšni poletni oblekci, ker je srebrna je vsaj zame veliko bolj univerzalna in pristaja tudi na črna oblačila, katerih se v moji omari nahaja še največ. Najbolj pa me prepriča sama barva vmesnega dela, ker je res čisto poletni odtenek! Zapestnico lahko najdete na spletni strani Oriflame ter v njihovem trenutnem katalogu. Cena zapestnice je 7,99 evra. Na voljo je tudi prstan ter zelo zanimiva dvojna ogrlica! :)







Upam, da vam je bila objava v pomoč! Jaz sem nad zapestnico navdušena, ker res  pristaja na vse, tudi na bolj elegantna oblačila. Najljubši makeup look, ki ga najraje kombiniram poleg pa je kaj v bronze, zemeljskih tonih in seveda ne smemo pozabiti na bronzer!

Če ste si že privoščile katerega izmed izdelkov kolekcije Nautica mi hitro sporočite, kako se vam zdijo ter ali priporočate tudi prstan ter ogrlico? Katalog velja do 11.07.! ;)

Hvala za pozornost!

Love, UniqaPoly

**Izdelek sem prejela v test.

4 comments:

  1. Replies
    1. Hvala, se strinjam! Meni je super, plus ker je res zelo univerzalna jo bom verjetno lažje kombinirala poleg kar celo leto, ne samo poleti :P

      Delete
  2. Nad tole zapestnico pa sem se slinila tudi sama v Oriflameovem katalogu... ampak škoda, ker ni v kakšni topli barvi... Modra je namreč barva ki je nosim najmanj :D (so mi pa poslali modro senčilo in moder lak, ki ju moram testirati, tako da bom po doooolgem dolgem času morala res kaj modrega nabaviti, da bom lahko spisala objavo :P )

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)